Steeds een mooi resultaat bij Nailme met professionele en hygiënische service. Ik ben vaste klant geworden.
Behandeling door ANASTASIA•Gellak manicure
Nicole•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel aangename eerste ervaring bij NAILME.
Top manicure met BIAB gekregen door Tetiana!
Behandeling door TETIANA•Builder gel manicure
Vanithy•8 maanden geleden
Geverifieerde review
What can I say, then that after visiting so many salons, and do many disappointments, I finally found a nail technician, who is excellent at her job. Thanx Tetiana 🤍
Behandeling door TETIANA•Builder gel manicure
Judith•8 maanden geleden
Geverifieerde review
fast, precies,and beautifully done! My nails look perfect- definitely come back again.
Behandeling door TETIANA•Gellak manicure
chonlada•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Waren vriendelijke meisjes en ben terlerden met de resultaat