Supervriendelijke ontvangst, behandeling meer dan naar wens, dus ja ik kom terug!
Myriam•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Warm en vriendelijk ontvangst, uitstekende service !
Karin•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een hele aangename ervaring. Aan het begin van de behandeling werd ook nog eens overlopen wat er ging gebeuren, wat het erg aangenaam maakte. Er was ook een gezellige sfeer. Ook wanneer ik uitleg vroeg over andere behandelingen, kreeg ik een uitgebreide, duidelijke uitleg.
Margot•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
SUPER ?Goede ontvangst,prima service, rustig en prima verzorging!!