Supervriendelijke ontvangst, behandeling meer dan naar wens, dus ja ik kom terug!
Myriam•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
Warm en vriendelijk ontvangst, uitstekende service !
Karin•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
Het was een hele aangename ervaring. Aan het begin van de behandeling werd ook nog eens overlopen wat er ging gebeuren, wat het erg aangenaam maakte. Er was ook een gezellige sfeer. Ook wanneer ik uitleg vroeg over andere behandelingen, kreeg ik een uitgebreide, duidelijke uitleg.
Margot•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
SUPER ?Goede ontvangst,prima service, rustig en prima verzorging!!