Professionele behandeling, heel vriendelijk en legt alles rustig uit wat er gaat gebeuren. Zeker aanj te raden !
cindy•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
SUPER tevreden zoals steeds.
Sarah•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Superwarme ontvangst.Mooie zaak en de prive parking is zeker een meerwaarde. Fijne behandeling en een ontspannen sfeer. Ik kom zeker terug !
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Navada is veruit het beste schoonheidssalon waarbij ik al langs ging. Zeer kwaliteitsvolle behandeling, Supervriendelijk en een zeer ontspannen sfeer, Ik kom nergens anders meer.
veerle•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel professioneel salon, met een ruim aanbod van behandelingen. Heel tevreden over aanpak en resultaat. Super lieve mensen !