Zeer fijn ontvangen en een zeer fijne behandeling gehad
martine•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Via mijn dokter in dit instituut voor laserontharing terechtgekomen.
Al na 3 behandelingen zeer tevreden over de resultaten , niet pijnlijk en heel vriendelijke mensen. Zeker aan te bevelen !
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service professioneel maar ook zeer vriendelijk
KATI•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer zeer tevreden :)
rayza•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer geboekt bij Natascha. Ontharing was pijnloos en snel. Ik ben Super tevreden !