Leuke ervaring met goede gellak. Service is snel en netjes. Ook hebben we leuk gebabbeld.
Ook de prijs is nog heel redelijk, ondanks de Europese wetswijziging over de soorten lak die gebruikt mogen worden.
Behandeling door Natascha•Gellak manicure
Margot•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Een Deskundige behandeling met veel passie voor haar werk , dank u wel Natascha en tot de volgende keer. Een aanrader!
Behandeling door Natascha•Gellak manicure
BRENDA•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste keer bij Navada door een vriendin en ben heel verrast, hoe goed deze dame haar werk doet , hygiënisch en een mooi resultaat 😍😍😍 heb al mijn afspraakje geboekt voor dit jaar 😍😍😍