De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
4231 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Goede service, leuke babbel en mooi resultaat!
Leuke ervaring met goede gellak. Service is snel en netjes. Ook hebben we leuk gebabbeld. Ook de prijs is nog heel redelijk, ondanks de Europese wetswijziging over de soorten lak die gebruikt mogen worden.
Een Deskundige behandeling met veel passie voor haar werk , dank u wel Natascha en tot de volgende keer. Een aanrader!
Mijn eerste keer bij Navada door een vriendin en ben heel verrast, hoe goed deze dame haar werk doet , hygiënisch en een mooi resultaat 😍😍😍 heb al mijn afspraakje geboekt voor dit jaar 😍😍😍
Zeer vriendelijke dame,mooi salon.
65
1
65
66
67
693
67