Leuke ervaring met goede gellak. Service is snel en netjes. Ook hebben we leuk gebabbeld.
Ook de prijs is nog heel redelijk, ondanks de Europese wetswijziging over de soorten lak die gebruikt mogen worden.
Réalisé par Natascha•Vernis semi-permanent mains
Margot•il y a 10 mois
Avis vérifié
Een Deskundige behandeling met veel passie voor haar werk , dank u wel Natascha en tot de volgende keer. Een aanrader!
Réalisé par Natascha•Vernis semi-permanent mains
BRENDA•il y a 10 mois
Avis vérifié
Mijn eerste keer bij Navada door een vriendin en ben heel verrast, hoe goed deze dame haar werk doet , hygiënisch en een mooi resultaat 😍😍😍 heb al mijn afspraakje geboekt voor dit jaar 😍😍😍