Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
4231 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Goede service, leuke babbel en mooi resultaat!
Leuke ervaring met goede gellak. Service is snel en netjes. Ook hebben we leuk gebabbeld. Ook de prijs is nog heel redelijk, ondanks de Europese wetswijziging over de soorten lak die gebruikt mogen worden.
Een Deskundige behandeling met veel passie voor haar werk , dank u wel Natascha en tot de volgende keer. Een aanrader!
Mijn eerste keer bij Navada door een vriendin en ben heel verrast, hoe goed deze dame haar werk doet , hygiënisch en een mooi resultaat 😍😍😍 heb al mijn afspraakje geboekt voor dit jaar 😍😍😍
Zeer vriendelijke dame,mooi salon.
65
1
65
66
67
693
67