Het was weer een super verzorgde behandeling !!doe zo verder!!
Wenkbrauwen waxenToon alles…
Natascha•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Manicure en pedicure laten doen door Jolien (Ik denk dat dat haar naam is). Het is mooi gedaan, ze geeft oog voor detail én geeft goede raad om de nagelriemen goed te verzorgen! Top dus!
Gellak pedicure
Sofie•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk :)
Behandeling door Danny•Wimpers en/of wenkbrauwen verven