Behandeling door Danny•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer vriendelijk personeel!
Shellac was zo gezet voor slechts 20 euro.
Kwaliteit wel niet helemaal top (misschien iets te snel gedroogd want er zit ongewenst reliëf in men nagels en een verdikking aan de zijkant)
Behandeling door Natascha•Gellak manicure
Anouk•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom nog terug!
Behandeling door Lieve•Medische pedicure
IB•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Was fijn
Behandeling door Danny•Facials / Gezichtsbehandelingen