Het contact verliep in het begin heel stroef. Geen vlotte babbel en dat was niet zo aangenaam zitten aan de tafel.
Maar de dame heeft mooi werk geleverd en dat is uiteindelijk toch het belangrijkste.
Behandeling door Natascha•Gelnagels
IB•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect
Wenkbrauwen waxen
Peggy•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
alles was prima, meisje heeft mijn nagels mooi gedaan en gaf goeie tips
Gellak manicure
Anneman•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede prijs kwaliteit! Willen zeker ook een klantenrelatie aangaan. Voelde me heel welkom hier en ben zeer gelukkig met het resultaat.