Het contact verliep in het begin heel stroef. Geen vlotte babbel en dat was niet zo aangenaam zitten aan de tafel.
Maar de dame heeft mooi werk geleverd en dat is uiteindelijk toch het belangrijkste.
Réalisé par Natascha•Ongles en gel
IB•il y a plus de 7 ans
Avis vérifié
Perfect
Épilation des sourcils à la cire
Peggy•il y a plus de 7 ans
Avis vérifié
alles was prima, meisje heeft mijn nagels mooi gedaan en gaf goeie tips
Vernis semi-permanent mains
Anneman•il y a plus de 7 ans
Avis vérifié
Goede prijs kwaliteit! Willen zeker ook een klantenrelatie aangaan. Voelde me heel welkom hier en ben zeer gelukkig met het resultaat.