Mooie zaak, netjes en voornamelijk heel lieve mensen. 4 professionele schoonheidsspecialiste met elk hun kennis voor het vak. En er komt ook maandelijks een Arts. Top top top. Een aanrader!
Behandeling door Natascha•Kunstnagels opvullen
Maria•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals steeds super goed gedaan.
Behandeling door Natascha•IPL
decennia julia•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Bedankt voor mij altijd in de watten te leggen ❤️
Behandeling door Natascha•Pedicure
Adriaensse•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd tot in de puntjes verzorgd :-)
Behandeling door Natascha•Gellak manicure
Miranda•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden van de laserontharing, het was 4 jaar geleden en vandaag nog eens terug geweest voor een onderhoudsbeurt. Ik zou niks anders meer willen dan ontharen met de laser