Mooie zaak, netjes en voornamelijk heel lieve mensen. 4 professionele schoonheidsspecialiste met elk hun kennis voor het vak. En er komt ook maandelijks een Arts. Top top top. Een aanrader!
Réalisé par Natascha•Retouche de faux ongles
Maria•il y a 9 mois
Avis vérifié
Zoals steeds super goed gedaan.
Réalisé par Natascha•Épilation à la lumière pulsée
decennia julia•il y a 9 mois
Avis vérifié
Bedankt voor mij altijd in de watten te leggen ❤️
Réalisé par Natascha•Beauté des pieds
Adriaensse•il y a 9 mois
Avis vérifié
Zoals altijd tot in de puntjes verzorgd :-)
Réalisé par Natascha•Vernis semi-permanent mains
Miranda•il y a 9 mois
Avis vérifié
Super tevreden van de laserontharing, het was 4 jaar geleden en vandaag nog eens terug geweest voor een onderhoudsbeurt. Ik zou niks anders meer willen dan ontharen met de laser