Mevrouw lieve heeft de pedicure gedaan.
Heel tevreden.
Behandeling door Lieve•Pedicure
Van de broeken•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Nieuwe klant in dit salon🥰 vriendelijk personeel en lieve bazen
Behandeling door Natascha•
PedicureToon alles…
Janssens•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb een eyelinner laten doen, ik was een beetje bang maar naderhand super tevreden met het resultaat!
Een heel proffesionele dame met passie voor haar vak,dank u wel :-)