Mevrouw lieve heeft de pedicure gedaan.
Heel tevreden.
Treatment by Lieve•Pedicure
Van de broeken•9 months ago
Verified review
Nieuwe klant in dit salon🥰 vriendelijk personeel en lieve bazen
Treatment by Natascha•
PedicureShow all…
Janssens•9 months ago
Verified review
Ik heb een eyelinner laten doen, ik was een beetje bang maar naderhand super tevreden met het resultaat!
Een heel proffesionele dame met passie voor haar vak,dank u wel :-)
Treatment by Ann•Permanent and Semi-Permanent Makeup Treatments