Ik zag dit salon foor de vele reacties en wilde deze zeker eens boeken, een heel warm ontvangst en zeer aangename mensen mijn nagels werden dan ook met zorg gedaan en ik ben alvast weer een nieuwe klant 🥰
Behandeling door Natascha•Gellak manicure
Els•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer geweldig in de watten gelegd door Natascha! Ben al reeds enkele jaren een trouwe klant. Naast dat ze ervoor zorgt dat je nagels perfect worden verzorgd, is het ook altijd een plezier om met haar te babbelen en vooral veel te lachen ☺️
Natascha is een zeer professionele en aangename schoonheidsspecialiste die duidelijk weet waarmee ze bezig is, een topper!
Behandeling door Natascha•
Gellak pedicureToon alles…
Maysa•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Lieve•Medische pedicure
de bie•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden van de Henna Brows
Behandeling door Natascha•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Linda•9 maanden geleden
Geverifieerde review
top! zoals altijd. zeer tevreden van het resultaat.