Ik was opzoek naar een nieuw nagelsalon omdat de mijne ging stoppen met de tpo waanzin, en kwam uit op Navada ik las de positieve reacties en was zogoed als verkocht 🥰 dus boekte ik een afspraakje in bij Natascha, ik merkte al snel op dat deze dame zeer begaan was ,zeer vriendelijk en voornaamste werkt heel hygiënisch. Mijn afspraken staan dan ook alvast voor een paar maanden.Zodus een aanrader!!! En een nieuwe klant bij 🥰🥰🥰
Behandeling door Natascha•Kunstnagels opvullen
Kelly•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Jullie zijn toppers!
Behandeling door Natascha•IPL
Ilana•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfecte uitvoering en aangename sfeer waar ik telkens weer naar uitkijk.
Behandeling door Natascha•Kunstnagels opvullen
Frie•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Wow, mijn eerste afspraak bij Navada en een geweldig resultaat. Ook ik ben een nieuw klant.
Behandeling door Natascha•Kunstnagels opvullen
Gerda•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Een heel lieve dame.
De behandeling was ook heel goed.
10/10
Een aanrader!