Een super persoon kom er nu al twee keer een ga blijven komen
Behandeling door Lesly
Angel•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer en zeker niet de laatste keer.
Behandeling door Lesly
Evi•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk salon
Behandeling door Lesly
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect uitgevoerd behalve 1 nagel was oneffen (wss Onvoldoende gedroogd) en na contact probleemloos opnieuw gedaan. Goede Naservice!
Behandeling door Lesly
Veerle•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nageltjes werden heel snel, maar ook héél goed gedaan!
ik ben er geen enkele kwijt en ze zijn langer mooi gebleven dan ik gewend ben! Mooi gevijlde vorm, veel leuke kleurtjes en heel goed geplaatst.