Voor het eerst gelnagels laten zetten, ben er heel blij mee!
Behandeling door Lesly
Natasja•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
heel persoonlijke en vriendelijke aanpak !
Behandeling door Lesly
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dame ! Mooi gedaan
Behandeling door Lesly
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
plaatsen gelnagels met tip en steentjes
Behandeling door Lesly
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve dame, dat wel.
De gellak op mijn tenen zag er verschrikkelijk uit. Er werd maar 1 kleurlaag gezet. Nagels werden niet in model gevijld en nageleiemen werden niet verwijderd.