Het was voor mij de eerste keer dat ik een behandeling ( pedicure) liet doen.
Het was een hele fijne ervaring.
Dus ik heb al een volgende afspraak gemaakt.
Bianca •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Gezellig, vriendelijk en professioneel.
Zeer tevreden.
Renata•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden goede verzorging
Maria•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Sofie is super, wij komen steeds naar huis met zijdezachte voetjes. Het babbeltje is altijd leuk en Sofie zal altijd helpen met goede raad en een brede glimlach. Echt een grote aanrader om een afspraakje bij haar te maken. Ruud & Dieke