De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
152 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Fijne ervaring en mooie voeten als resultaat 👍
Het was voor mij de eerste keer dat ik een behandeling ( pedicure) liet doen. Het was een hele fijne ervaring. Dus ik heb al een volgende afspraak gemaakt.
Gezellig, vriendelijk en professioneel. Zeer tevreden.
Zeer tevreden goede verzorging
Sofie is super, wij komen steeds naar huis met zijdezachte voetjes. Het babbeltje is altijd leuk en Sofie zal altijd helpen met goede raad en een brede glimlach. Echt een grote aanrader om een afspraakje bij haar te maken. Ruud & Dieke