Het was voor mij de eerste keer dat ik een behandeling ( pedicure) liet doen.
Het was een hele fijne ervaring.
Dus ik heb al een volgende afspraak gemaakt.
Bianca •il y a 3 mois
Avis vérifié
Gezellig, vriendelijk en professioneel.
Zeer tevreden.
Renata•il y a 3 mois
Avis vérifié
Zeer tevreden goede verzorging
Maria•il y a 5 mois
Avis vérifié
Sofie is super, wij komen steeds naar huis met zijdezachte voetjes. Het babbeltje is altijd leuk en Sofie zal altijd helpen met goede raad en een brede glimlach. Echt een grote aanrader om een afspraakje bij haar te maken. Ruud & Dieke