Nagels zien er weer op en top uit zoals altijd ! Zeker aanrader !
Laura•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel hartelijk onthaald ..:alsof ik daar al jaren klant was...echt aanrader...
Was heel relaxed ...toffe babbel gehad ..
Knap werk ...iemand die haar vak echt kent ..TOP??
Ik ga zeker terug