Heel aangename madam. Doet haar werk echt goed, chapeau!
Elien•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!!!!
Sarah•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ok
angele•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden over de kwaliteit van de gellak. Heb er 5 weken van genoten.
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Gisteren (zondag!!) voor de tweede keer geweest voor een set gel polish en opnieuw weer super tevreden! Keuze in overvloed aan kleurtjes en zeer professioneel en verzorgd gedaan. Bedankt Niki!