Heel aangename madam. Doet haar werk echt goed, chapeau!
Elien•il y a plus de 9 ans
Avis vérifié
Super!!!!
Sarah•il y a presque 10 ans
Avis vérifié
Ok
angele•il y a environ 10 ans
Avis vérifié
Erg tevreden over de kwaliteit van de gellak. Heb er 5 weken van genoten.
Anonyme•il y a environ 10 ans
Avis vérifié
Gisteren (zondag!!) voor de tweede keer geweest voor een set gel polish en opnieuw weer super tevreden! Keuze in overvloed aan kleurtjes en zeer professioneel en verzorgd gedaan. Bedankt Niki!