Maryam is zeer ervaren en levert altijd een prachtig resultaat. Ze laat je meteen welkom voelen in haar gezellig kapsalon.
Styling door Maryam•Föhnen / Stylen
Noria•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden over het geleverde werk! Haren laten knippen en highlights laten zetten. Er wordt eerlijk verteld wat de te behalen resultaat is en de prijs wordt eerst besproken. Resultaat heeft me aangenaam verrast. Je hebt er een vaste klant bij, bedankt!
Mystica•ongeveer 4 jaar geleden op Google
Zij was heel vriendelijk, luisterde naar mij en wat ik wil doen!
Zij legde uit aan mij alles en welke lengte en stijl zal bij mij passen.
Ik ben zeker nu een vaste klant! Ik ben helemaal tevreden en ik kreeg wat ik wilde.
Ilaria Salib•ongeveer 4 jaar geleden op Google
Keratine behandeling laten doen + wenkbrauwen laten epileren met draad. Van beiden super tevreden maar zonder het zelf door te hebben is deze zaak enkel voor vrouwen. De tweede keer werd me dit vriendelijk verteld, ik ga hier dus niet meer …