Marry Hair & Beauty Avis

Sint-Bartholomeusstraat 170, 2170 Antwerpen

Voir la disponibilité et réserver en ligne

Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
569 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Hier stap je altijd tevreden buiten
Maryam is zeer ervaren en levert altijd een prachtig resultaat. Ze laat je meteen welkom voelen in haar gezellig kapsalon.
Super tevreden over het geleverde werk! Haren laten knippen en highlights laten zetten. Er wordt eerlijk verteld wat de te behalen resultaat is en de prijs wordt eerst besproken. Resultaat heeft me aangenaam verrast. Je hebt er een vaste klant bij, bedankt!
Zij was heel vriendelijk, luisterde naar mij en wat ik wil doen! Zij legde uit aan mij alles en welke lengte en stijl zal bij mij passen. Ik ben zeker nu een vaste klant! Ik ben helemaal tevreden en ik kreeg wat ik wilde.
Keratine behandeling laten doen + wenkbrauwen laten epileren met draad. Van beiden super tevreden maar zonder het zelf door te hebben is deze zaak enkel voor vrouwen. De tweede keer werd me dit vriendelijk verteld, ik ga hier dus niet meer …
63
1
63
64
65
80
65