Echt een aanrader! Mijn balayage is prachtig geworden en ziet er heel natuurlijk uit. Florence nam uitgebreid de tijd en luisterde goed naar mijn wensen. Super tevreden met het resultaat!
Styling door Florence•Balayage
Eline•22 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was de eerste keer dat ik bij Maison Flor ging en ik had een heel goede ervaring. Ik kreeg direct een drankje aangeboden en ik heb een heel leuke babbel gehad :) De hoofdmassage tijdens het wassen was zalig en de knipbeurt was perfect👍🏻
Styling door Florence•Vrouwen knippen
Nele•29 dagen geleden
Geverifieerde review
Flor is very kind and professional hairdresser. I fully recommend her :)
Styling door Florence•Vrouwen knippen
Agata•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Correcte behandeling en mooie prijs
Knipbeurt
Styling door Florence•Vrouwen knippen
Crucke•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Heel blij met het resultaat bij Maison Flor. Florence heeft met veel zorg en gevoel voor kleur gewerkt, waardoor mijn haar er weer natuurlijk, zacht en zomers blond uitziet. Florence geeft eerlijk advies, neemt haar tijd en werkt heel professioneel. Echt een aanrader!