Echt een aanrader! Mijn balayage is prachtig geworden en ziet er heel natuurlijk uit. Florence nam uitgebreid de tijd en luisterde goed naar mijn wensen. Super tevreden met het resultaat!
Réalisé par Florence•Balayage
Eline•il y a 22 jours
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Het was de eerste keer dat ik bij Maison Flor ging en ik had een heel goede ervaring. Ik kreeg direct een drankje aangeboden en ik heb een heel leuke babbel gehad :) De hoofdmassage tijdens het wassen was zalig en de knipbeurt was perfect👍🏻
Réalisé par Florence•Coupe femme
Nele•il y a 29 jours
Avis vérifié
Flor is very kind and professional hairdresser. I fully recommend her :)
Réalisé par Florence•Coupe femme
Agata•il y a environ 1 mois
Avis vérifié
Correcte behandeling en mooie prijs
Knipbeurt
Réalisé par Florence•Coupe femme
Crucke•il y a environ 1 mois
Avis vérifié
Heel blij met het resultaat bij Maison Flor. Florence heeft met veel zorg en gevoel voor kleur gewerkt, waardoor mijn haar er weer natuurlijk, zacht en zomers blond uitziet. Florence geeft eerlijk advies, neemt haar tijd en werkt heel professioneel. Echt een aanrader!
Réalisé par Florence•Coloration tête complète femme