Vond de pedicure geweldig, en heel
proffesioneel gedaan ze heeft haar tijd genomen om alles tot in de punten te doen ben zeer tevreden, ze is ook heel vriendelijk echt een aanrader +++
Behandeling door An•Pedicure
Halima•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd gezellig en professioneel. topadresje!
Behandeling door An•
PedicureToon alles…
Nicky•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne, ontspannende ervaring. Zeer vriendelijk ontvangen en enorm genoten.
Behandeling door An•Facials / Gezichtsbehandelingen
Nele•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Als 'alles wat je aandacht geeft, groeit', dan is An's bindweefselmassage meer dan een behandeling. Aandacht, zorg, professionaliteit en gericht op de glow die je na afloop doet denken: ik wil meer van dat!
Behandeling door An•Bindweefselmassage
Van Lindt Barbara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het is precies even op verlof te gaan…
Heerlijk te kunnen genieten van haar bekwaamheid en onze gesprekjes verlopen aangenaam en interessant