De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
1057 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
De pedicure bij An was een ervaring die niet enkel mijn voeten goed heeft gedaan. Ik heb iemand leren kennen die heel bijzonder is en met liefde haar werk doet. Ze gaat met veel zorg te werk en is secuur. Je voelt je in goede handen. Dit is pure quality-time!
Toon reactie salon...
Highly recommended!
Altijd een heerlijk verwenmoment! Bij An wordt je echt persoonlijk behandeld.
An is the best, as always.
Wat waardeerde ik aan An? Kan maar 1 antwoord geven maar eigenlijk is An alle 5 de mogelijkheden. Vriendelijk, grondig, zorgzaam, geruststellend en professioneel. Kobido gelaatsbehandeling is heerlijk. Soort van kickstart voor je gelaat.
Toon reactie salon...
38
1
38
39
40
163
40