De pedicure bij An was een ervaring die niet enkel mijn voeten goed heeft gedaan. Ik heb iemand leren kennen die heel bijzonder is en met liefde haar werk doet. Ze gaat met veel zorg te werk en is secuur. Je voelt je in goede handen. Dit is pure quality-time!
Behandeling door An•Pedicure
Annemie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Highly recommended!
Behandeling door An•Pedicure
Salomé•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een heerlijk verwenmoment! Bij An wordt je echt persoonlijk behandeld.
Behandeling door An•
PedicureToon alles…
Eline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
An is the best, as always.
Behandeling door An•Bindweefselmassage
JING•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat waardeerde ik aan An? Kan maar 1 antwoord geven maar eigenlijk is An alle 5 de mogelijkheden. Vriendelijk, grondig, zorgzaam, geruststellend en professioneel.
Kobido gelaatsbehandeling is heerlijk. Soort van kickstart voor je gelaat.