Heel vriendelijk onthaal; heel net salon; ongedwongen sfeer.
Manicure zeer goed en minitieus uitgevoerd.
Zijn geld waard.
Behandeling door Anna Vercruysse•Manicure
Berlinda•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Al bijna twee jaar supertevreden over de service en het resultaat! De nagelstudio straalt rust en professionaliteit uit. Er wordt steeds met veel zorg en oog voor detail gewerkt. De sfeer is ook heel aangenaam: vriendelijk, gezellig en ontspannen.
Behandeling door Anna Vercruysse•
ManicureToon alles…
Sharone•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Gewoon zeer goed
Behandeling door Anna Vercruysse•
PedicureToon alles…
Dina•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Is een Topper ! Haar werk is van hoge kwaliteit en een super vriendelijke vrouw!
Behandeling door Anna Vercruysse•Builder gel manicure
Rim•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn perfect! Twee gebroken nagels zijn onzichtbaar hersteld! Ben supertevreden!
Behandeling door Anna Vercruysse•Builder gel manicure