Heel vriendelijk onthaal; heel net salon; ongedwongen sfeer.
Manicure zeer goed en minitieus uitgevoerd.
Zijn geld waard.
Réalisé par Anna Vercruysse•Manucure
Berlinda•il y a 9 mois
Avis vérifié
Al bijna twee jaar supertevreden over de service en het resultaat! De nagelstudio straalt rust en professionaliteit uit. Er wordt steeds met veel zorg en oog voor detail gewerkt. De sfeer is ook heel aangenaam: vriendelijk, gezellig en ontspannen.
Réalisé par Anna Vercruysse•
Manucure au gel de constructionVoir plus...
Sharone•il y a 9 mois
Avis vérifié
Gewoon zeer goed
Réalisé par Anna Vercruysse•
Manucure au gel de constructionVoir plus...
Dina•il y a 9 mois
Avis vérifié
Is een Topper ! Haar werk is van hoge kwaliteit en een super vriendelijke vrouw!
Réalisé par Anna Vercruysse•Manucure au gel de construction
Rim•il y a 10 mois
Avis vérifié
Mijn nagels zijn perfect! Twee gebroken nagels zijn onzichtbaar hersteld! Ben supertevreden!
Réalisé par Anna Vercruysse•Manucure au gel de construction