Heel goede service, met uitleg erbij.
Hier kom ik zeker terug
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een gelaatsverzorging laten doen en ben heel relaxt terug nuiken gekomen. Heel rustgevende sfeer. En de behandeling was ook heel goed! Zeker een aanrader!