Heel goede service, met uitleg erbij.
Hier kom ik zeker terug
Anonymous•over 8 years ago
Verified review
Ik heb een gelaatsverzorging laten doen en ben heel relaxt terug nuiken gekomen. Heel rustgevende sfeer. En de behandeling was ook heel goed! Zeker een aanrader!