Top service. Met een gelukkige vriendin vertrokken van de salon dank je sam.
Hamza•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik laat met veel plezier mijn wenkbrauwen hier doen.
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik liet een manicure en pedicure doen door Sam. Heel bekwaam, propere werkwijze, luisterde naar wat ik wilde. Zeker een aanrader.
Rizvana•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste bezoekje daar en onmiddellijk op mijn gemak. Zeker kennis van zaken en een zeer vriendelijk onthaal. Een aanrader al je je wil laten verwennen, mij zien ze zeker terug.