Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
4062 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Altijd topservice bij Laura!
Top service. Met een gelukkige vriendin vertrokken van de salon dank je sam.
Ik laat met veel plezier mijn wenkbrauwen hier doen.
Ik liet een manicure en pedicure doen door Sam. Heel bekwaam, propere werkwijze, luisterde naar wat ik wilde. Zeker een aanrader.
Mijn eerste bezoekje daar en onmiddellijk op mijn gemak. Zeker kennis van zaken en een zeer vriendelijk onthaal. Een aanrader al je je wil laten verwennen, mij zien ze zeker terug.