Top service. Met een gelukkige vriendin vertrokken van de salon dank je sam.
Hamza•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
Ik laat met veel plezier mijn wenkbrauwen hier doen.
Anonyme•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
Ik liet een manicure en pedicure doen door Sam. Heel bekwaam, propere werkwijze, luisterde naar wat ik wilde. Zeker een aanrader.
Rizvana•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
Mijn eerste bezoekje daar en onmiddellijk op mijn gemak. Zeker kennis van zaken en een zeer vriendelijk onthaal. Een aanrader al je je wil laten verwennen, mij zien ze zeker terug.