Wederom prima! Aangename sfeer. En doorzetten loont. Bij enkel waxen (zonder scheren tussendoor) verwijderen de haartjes makkelijker en minder pijnlijk. Ik blijf zeker terugkomen.
Behandeling door Isa•Vrouwen harsen - armen en oksels
Kim•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeker aan te raden!
Behandeling door vicky•Vrouwen harsen - armen en oksels
MA•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Super toffe behandeling met een persoonlijke touch!