Wederom prima! Aangename sfeer. En doorzetten loont. Bij enkel waxen (zonder scheren tussendoor) verwijderen de haartjes makkelijker en minder pijnlijk. Ik blijf zeker terugkomen.
Réalisé par Isa•Épilation aisselles et bras femme
Kim•il y a 11 mois
Avis vérifié
Zeker aan te raden!
Réalisé par vicky•Épilation aisselles et bras femme
MA•il y a 11 mois
Avis vérifié
Super toffe behandeling met een persoonlijke touch!