Aangename en vlotte bediening.Nog een extra, sympathieke vrouw en weet bij alles raad! Ook zin voor heumeur, kan de klanten opvrolijken.
Renaud •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Warme ontvangst in zeer nette praktijkruimte.Na een voetbadje en behandeling loop je op wolkjes naar buiten met een pak tips op zak. Absolute aanrader.
Christophe •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd een vriendelijk ontvangst , correcte behandeling met een vleugje humor en feedback.
Jan •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
bedankt voor de goede zorgen! mijn voeten zijn u dankbaar
Judith •2 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede professionele behandeling, vriendelijk
en persoonlijk contact.