Aangename en vlotte bediening.Nog een extra, sympathieke vrouw en weet bij alles raad! Ook zin voor heumeur, kan de klanten opvrolijken.
Renaud •il y a environ 2 mois
Avis vérifié
Warme ontvangst in zeer nette praktijkruimte.Na een voetbadje en behandeling loop je op wolkjes naar buiten met een pak tips op zak. Absolute aanrader.
Christophe •il y a environ 2 mois
Avis vérifié
Altijd een vriendelijk ontvangst , correcte behandeling met een vleugje humor en feedback.
Jan •il y a environ 2 mois
Avis vérifié
bedankt voor de goede zorgen! mijn voeten zijn u dankbaar
Judith •il y a 2 mois
Avis vérifié
Goede professionele behandeling, vriendelijk
en persoonlijk contact.