+ heel erg vriendelijk
+ vragen echt wat je wil, luisteren naar wensen van de klant
+ kleur is helemaal zoals gevraagd, idem voor de gevraagde lengte en model
+ correcte prijzen
+ snel en heel goed verder geholpen
Kleuren - ombreToon alles…
Valerie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, proper,goede sfeer, mooi geknipt en een mooie prijs!
Vrouwen knippenToon alles…
Karaca•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer in het salon en super goed meegevallen! Fijne hulp in de keuze van de kleur, professioneel gekleurd, goed gewassen, bijkomende verzorging aangeboden gekregen en model geblazen in het kapsel. Dit was een zeer aangename ervaring. Ik kom zeker terug!
Kleuren - volledig
Wendy•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super geknipt,niet duur, goede advies. Ik ben zeer tevreden.