+ heel erg vriendelijk
+ vragen echt wat je wil, luisteren naar wensen van de klant
+ kleur is helemaal zoals gevraagd, idem voor de gevraagde lengte en model
+ correcte prijzen
+ snel en heel goed verder geholpen
Ombré HairVoir plus...
Valerie•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Vriendelijk, proper,goede sfeer, mooi geknipt en een mooie prijs!
Coupe femmeVoir plus...
Karaca•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Eerste keer in het salon en super goed meegevallen! Fijne hulp in de keuze van de kleur, professioneel gekleurd, goed gewassen, bijkomende verzorging aangeboden gekregen en model geblazen in het kapsel. Dit was een zeer aangename ervaring. Ik kom zeker terug!
Coloration tête complète femme
Wendy•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Super geknipt,niet duur, goede advies. Ik ben zeer tevreden.