Dorien was heel vriendelijk en heeft heel goed haar werk gedaan tot in detail. Niks was haar teveel.Was iedereen maar zo.Dank u voor de goede service.We komen zeker terug .
Behandeling door Dorien•Vrouwen harsen
Annick Van Veerdeghem •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
De behandeling werd goed uitgevoerd, ik ben tevreden!
Behandeling door Sari•
Vrouwen harsenToon alles…
Amélie•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
aangename behandeling, Sari is rustig, vriendelijk en heel goed in haar job. Ik kom terug.