Ik ben zeer tevreden met de behandeling van het personeel. Zeer vriendelijk en zeer vakkundig.
Treatment by Dorien•Pedicure
marie•about 2 months ago
Verified review
Dorien was heel vriendelijk en heeft heel goed haar werk gedaan tot in detail. Niks was haar teveel.Was iedereen maar zo.Dank u voor de goede service.We komen zeker terug .
Treatment by Dorien•Ladies' Waxing
Annick Van Veerdeghem •about 2 months ago
Verified review
De behandeling werd goed uitgevoerd, ik ben tevreden!
Treatment by Sari•
Face WaxingShow all…
Amélie•about 2 months ago
Verified review
aangename behandeling, Sari is rustig, vriendelijk en heel goed in haar job. Ik kom terug.