De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
257 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Heel mooi
Ik ben heel tevreden , ik kwam voor een pedicure van mijn voetjes alles isg verzorgd enz ik zou zeggen ik kom sws nog eens langs, zijn ook super lieve mensen
Pure drama! Nog nooit zoiets onprofessioneels gezien! Pure schande!!! Geen woorden voor!
Ben heel tevreden daarom zeker 5 sterren
Aangenaam sfeer Heel vriendelijk en zeker meer dan tevreden over mijn nagels Een echte aanrader!