Ik ben heel tevreden , ik kwam voor een pedicure van mijn voetjes alles isg verzorgd enz ik zou zeggen ik kom sws nog eens langs, zijn ook super lieve mensen
iluna•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Pure drama! Nog nooit zoiets onprofessioneels gezien! Pure schande!!! Geen woorden voor!
Veerle•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben heel tevreden daarom zeker 5 sterren
nancy•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Aangenaam sfeer
Heel vriendelijk en zeker meer dan tevreden over mijn nagels
Een echte aanrader!