Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
257 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Heel mooi
Ik ben heel tevreden , ik kwam voor een pedicure van mijn voetjes alles isg verzorgd enz ik zou zeggen ik kom sws nog eens langs, zijn ook super lieve mensen
Pure drama! Nog nooit zoiets onprofessioneels gezien! Pure schande!!! Geen woorden voor!
Ben heel tevreden daarom zeker 5 sterren
Aangenaam sfeer Heel vriendelijk en zeker meer dan tevreden over mijn nagels Een echte aanrader!