Heel vriendelijk. En ze deed precies wat ik had gevraagd. Zeer tevreden.
Styling door Batın•Vrouwen knippen
Erika•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Een heel goede en fijne ervaring gehad! Love my hair
Styling door Mariya•Vrouwen knippen
Emma•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben hier voor de eerste keer mijn haar laten kleuren en knippen. Mijn ervaring was zeer goed! Als je binnen komt beginnen ze direct aan je haar en vragen ze wat je graag wilt. Als je advies nodig hebt geven ze deze met veel plezier. Ze bieden koffie aan en zorgen ervoor dat je op je gemak bent! Het zijn allemaal heel lieve mensen en ik ben heel blij met mijn haar!
Styling door Mariya•
Vrouwen kleurenToon alles…
Liana•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
I've going there since 2022, they're always very nice, professional and welcoming, the aplace is always looking clean and good.