Kübra Hair & Beauty Reviews

Myosotisstraat 2, 9000 Gent

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,5
205 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Heel vriendelijk. En ze deed precies wat ik had gevraagd. Zeer tevreden.
Een heel goede en fijne ervaring gehad! Love my hair
Ik ben hier voor de eerste keer mijn haar laten kleuren en knippen. Mijn ervaring was zeer goed! Als je binnen komt beginnen ze direct aan je haar en vragen ze wat je graag wilt. Als je advies nodig hebt geven ze deze met veel plezier. Ze bieden koffie aan en zorgen ervoor dat je op je gemak bent! Het zijn allemaal heel lieve mensen en ik ben heel blij met mijn haar!
I've going there since 2022, they're always very nice, professional and welcoming, the aplace is always looking clean and good.
Toppie! Ze werken snel en professioneel.