Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,5
205 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Heel vriendelijk. En ze deed precies wat ik had gevraagd. Zeer tevreden.
Een heel goede en fijne ervaring gehad! Love my hair
Ik ben hier voor de eerste keer mijn haar laten kleuren en knippen. Mijn ervaring was zeer goed! Als je binnen komt beginnen ze direct aan je haar en vragen ze wat je graag wilt. Als je advies nodig hebt geven ze deze met veel plezier. Ze bieden koffie aan en zorgen ervoor dat je op je gemak bent! Het zijn allemaal heel lieve mensen en ik ben heel blij met mijn haar!
I've going there since 2022, they're always very nice, professional and welcoming, the aplace is always looking clean and good.
Toppie! Ze werken snel en professioneel.