Het is altijd gezellig en een moment van ontspanning als je in het salon bent. De collegialiteit en vriendelijkheid onder mekaar straalt af op de klanten. Ik was er vlak voor Kerstmis en ondanks het feit dat ik niet hou van deze periode zat ik toch helemaal in de feestvibe en de cosy warmte dankzij hun hartelijkheid. En uiteraard ga ik met een mooi kapsel buiten! T.O.P.
Styling door Marisca•Highlights - heel hoofd
Liesbeth•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
goed knipbeurt en zijn heel kindvriendelijk
Styling door Kizzy•Meisjes knippen
Nina•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd super!
Styling door Ani•Kleuren - volledig
Martine•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wij voelen ons steeds op ons gemak en het werk is ook zeer goed gedaan