Het is altijd gezellig en een moment van ontspanning als je in het salon bent. De collegialiteit en vriendelijkheid onder mekaar straalt af op de klanten. Ik was er vlak voor Kerstmis en ondanks het feit dat ik niet hou van deze periode zat ik toch helemaal in de feestvibe en de cosy warmte dankzij hun hartelijkheid. En uiteraard ga ik met een mooi kapsel buiten! T.O.P.
Styled by Marisca•Ladies' Full Head Highlights
Liesbeth•6 months ago
Verified review
Show venue reply...
goed knipbeurt en zijn heel kindvriendelijk
Styled by Kizzy•Girls' Haircuts
Nina•6 months ago
Verified review
Show venue reply...
Zoals altijd super!
Styled by Ani•Ladies' Full Head Colouring
Martine•6 months ago
Verified review
Show venue reply...
Wij voelen ons steeds op ons gemak en het werk is ook zeer goed gedaan